Articole

Articole

Mazda MX-5 cu hardtop retractabil este disponibilă pentru comenzi

Dezvăluită în cadrul Salonului Auto de la New York din martie 2016, cea mai recentă versiune a legendarului autovehicul sport oferă o nouă dimensiune pentru plăcerea de a conduce decapotat, dar în același timp, rămâne fidelă generației anterioare Mazda MX-5 hardtop: A face experiența de roadster accesibilă unei game mai largi de șoferi.

În acest sens, Mazda a ieșit din gândirea convențională pentru a crea ceva cu totul nou. MX-5 RF prezintă un plafon neted stil fastback, care coboară spre partea din spate, iar acoperișul unic din spate și fereastra retractabilă dau un sentiment nou, distinctiv, de decapotabilă.

Plafonul electric se deschide şi se închide cu o simplă apăsare de buton la viteze de până în 10 km/h. La închidere, acoperișul se depozitează compact şi eficient. În ciuda designului elegant MX-5 RF oferă acelaşi spaţiu pentru portbagaj ca şi modelul cu soft top. De asemenea, la fel ca modelul soft top, noua versiune este disponibilă în Europa cu două motorizări pe benzină – SKYACTIV-G 1.5 și SKYACTIV-G 2.0 – cuplate fie la o cutie de viteze manuală precisă cu şase trepte SKYACTIV-MT sau – exclusiv pentru modelul MX-5 RF – la una automată, tot cu şase trepte.

Preţurile încep cu 23 900 Euro pentru varianta Attraction, motor SKYACTIV-G 1.5 şi cutie manuală:

  • ABS, TCS
  • Sistem de control al stabilităţii dinamice DSC
  • Geamuri şi oglinzi exterioare acţionate electric
  • Oglinzi exterioare încălzite
  • Pilot automat cu limitator de viteză
  • Bluetooth Hands-free cu comandă vocală telefon
  • Sistem monitorizare presiune în pneuri
  • Start/Stop Engine – buton de pornire/oprire motor
  • Display Tactil Color de 7″
  • Climatizare automată
  • Asistenţă depăşire bandă de rulare LDWS
  • Tapiţerie piele neagră cu cusătură roşie
  • Scaune încălzite
  • Faruri LED
  • Senzori de ploaie şi lumină
  • Jante din aliaj 16” Gun Metal

Următoarea echipare Revolution, are motorizări:
SKYACTIV-G 1.5, cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte – 25 100 Euro;
SKYACTIV-G 2.0, cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte – 27 300 Euro;
SKYACTIV-G 2.0, cuplat la o cutie automată cu 6 trepte – 28 900 Euro;

Varianta Revolution, suplimentar la Attraction, include:

  • Jante din aliaj 17” Gun Metal (SKYACTIV-G 2.0)
  • Diferenţial cu alunecare limitată LSD (SKYACTIV-G 2.0)
  • i-STOP şi i-ELOOP (SKYACTIV-G 2.0)
  • Smart Key – acces fără cheie
  • Sistem de navigaţie SD
  • Sistem audio premium BOSE cu 9 difuzoare
  • Control automat fază lungă HBC
  • Senzori parcare spate
  • AFLS – sistem adaptiv de iluminare pentru faruri LED
  • BSM – monitorizarea vehiculelor pt unghi mort
  • RCTA – sistem alertă la mişcarea în marşarier

Articole similare

Mazda3 MPS Mazda3 MPS în acţiune, totul din perspectiva şoferului. (mai mult…)
Mazda5 Descoperă MPV-ul de 7 locuri Mazda5, de la designul exterior...
Mazda Shinari Explorând în munca noastră expresia mişcării, Mazda Shinari s-a concentrat...
Teaser Mazda6 Sedan Priveşte admirativ, primele imagini dezvăluite publicului cu nava amiral Mazda6....
Minagi Conceptul MINAGI prefigurează modelul Mazda CX-5, ce introduce tehnologia avansată...
Hazumi Mazda HAZUMI conceptul subcompact ce integrează toate cele patru elemente...