MOȘTENIRE

VIITORUL NOSTRU ESTE DETERMINAT DE TRECUTUL NOSTRU

SPIR­ITUL DE CHAL­LENGER

Mazda și Hiroshima sunt inseparabile. Avem o legătură puternică cu orașul nostru natal, Hiroshima. Acesta întruchipează istoria, spiritul de a nu renunța niciodată, de a obține mai mult din mai puțin, care ne definește identitatea. Am crescut cu această atitudine conform căreia orice este posibil. În mod surprinzător, spiritul nostru de competiție își are originea în trecutul Hiroshimei, de a lupta întotdeauna în ciuda șanselor potrivnice.

1967

APARIȚIA MOTORULUI ROTATIV

În 1967, am reușit în cele din urmă să dăm lovitura și să creăm ceea ce este considerat acum un clasic, mașina sport Cosmo emblematică cu motor rotativ. Cosmo a deschis un nou capitol al istoriei automobilului și este considerat un simbol al spiritului Mazda de a depăși provocările cu tenacitate. Când președintele Mazda, Tsuneji Matsuda, a condus prototipul la Salonul auto de la Tokyo în 1963, a lăsat o impresie puternică. Aceasta era o mașină care merita în mod clar aprecierea primită: „Seamănă mai mult cu zborul decât cu condusul”.

1989

DEBUTUL UNUI ROADSTER EMBLEMATIC

Mazda MX-5 Miata. În anii '80, noile reglementări dure pentru producătorii auto au pus capăt producției de mașini sportive ușoare; aceștia au spus că mașinile ar fi prea grele și lente. Kenichi Yamamoto și echipa lui de la Mazda nu au fost de acord. Nimic nu i-a oprit din a inova și a obține Jinba Ittai, sentimentul de uniune cu mașina, și au construit un roadster agil, care oferă bucuria pură de a conduce. Astăzi există mai mult de un milion de mașini Miata în circulație.

1991

CÂȘTIGĂTOAREA CURSEI LE MANS

Mazda 787B. Lumea a fost martora spiritului de determinare al Mazda când am câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans și am devenit primul producător japonez de automobile care a reușit acest lucru și primul cu o mașină propulsată de un motor rotativ. Am încercat în 1979 și în fiecare an din 1981 până în 1991, câștigând la a 13-a încercare.

UN NOU ÎNCEPUT PENTRU MOTORUL ROTATIV

Mazda RX-8. Inginerii îndrăzneți de la Mazda au lucrat necontenit pentru a concepe un motor rotativ ușor, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și l-au introdus pe modelul emblematic RX-8 cu patru uși și patru locuri. În același an, am lansat RX-8 Hydrogen RE, prima mașină practică cu motor rotativ din lume alimentată cu hidrogen.

1967

APARIȚIA MOTORULUI ROTATIV

În 1967, am reușit în cele din urmă să dăm lovitura și să creăm ceea ce este considerat acum un clasic, mașina sport Cosmo emblematică cu motor rotativ. Cosmo a deschis un nou capitol al istoriei automobilului și este considerat un simbol al spiritului Mazda de a depăși provocările cu tenacitate. Când președintele Mazda, Tsuneji Matsuda, a condus prototipul la Salonul auto de la Tokyo în 1963, a lăsat o impresie puternică. Aceasta era o mașină care merita în mod clar aprecierea primită: „Seamănă mai mult cu zborul decât cu condusul”.

1989

DEBUTUL UNUI ROADSTER EMBLEMATIC

Mazda MX-5 Miata. În anii '80, noile reglementări dure pentru producătorii auto au pus capăt producției de mașini sportive ușoare; aceștia au spus că mașinile ar fi prea grele și lente. Kenichi Yamamoto și echipa lui de la Mazda nu au fost de acord. Nimic nu i-a oprit din a inova și a obține Jinba Ittai, sentimentul de uniune cu mașina, și au construit un roadster agil, care oferă bucuria pură de a conduce. Astăzi există mai mult de un milion de mașini Miata în circulație.

1991

CÂȘTIGĂTOAREA CURSEI LE MANS

Mazda 787B. Lumea a fost martora spiritului de determinare al Mazda când am câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans și am devenit primul producător japonez de automobile care a reușit acest lucru și primul cu o mașină propulsată de un motor rotativ. Am încercat în 1979 și în fiecare an din 1981 până în 1991, câștigând la a 13-a încercare.

UN NOU ÎNCEPUT PENTRU MOTORUL ROTATIV

Mazda RX-8. Inginerii îndrăzneți de la Mazda au lucrat necontenit pentru a concepe un motor rotativ ușor, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil și l-au introdus pe modelul emblematic RX-8 cu patru uși și patru locuri. În același an, am lansat RX-8 Hydrogen RE, prima mașină practică cu motor rotativ din lume alimentată cu hidrogen.

UNDE NE AFLĂM ÎN PREZENT?

Inspirat de spiritul de competiție care trăiește prin trecutul și prezentul Mazda, continuăm să depășim limitele pentru a oferi bucuria pură a plăcerii de a conduce, Jinba Ittai. Motoarele și tehnologiile noastre inovatoare Skyactiv oferă o eficiență remarcabilă cu performanță.

TEHNOLOGIA SKYACTIV

PERFORMANȚĂ ȘI EFICIENȚĂ FĂRĂ COMPROMISURI

Inginerii noștri nu cred că șoferii trebuie să sacrifice economia de combustibil pentru a se bucura de performanțe senzaționale. Aceștia au găsit o modalitate de a le obține pe ambele, demonstrând încă o dată că persistența și inovația pot depăși orice obstacol în calea lor. Răspunsul lor este Tehnologia Skyactiv.

EXPLOREAZĂ

ORICE ESTE POSIBIL

La Mazda, credem că orice ne putem imagina, putem pune în practică. Folosim tehnologiile noastre din noua generație pentru a dezvolta niveluri mai profunde, mai entuziasmante și mai satisfăcătoare de plăcere a condusului, cum ar fi motorul nostru revoluționar Skyactiv-X.

DESCOPERĂ VIZIUNEA NOASTRĂ

mazda vision coupe

URMĂTOAREA GENERAȚIE DE DESIGN

Pentru a explora potențialul și direcția viitoarelor mașini Mazda care utilizează Designul KODO, am proiectat un coupe cu patru uși cu un interior atmosferic și o siluetă sportivă, care exprimă rafinament și eleganță.
 

experimentează
mazda mx-5

ÎȚI TAIE RĂSUFLAREA

Urcă la volanul roadsterului nostru emblematic și simte o conexiune Jinba Ittai imediată, legătura pe care o simți cu mașina, ca un cal și călărețul lui. Aceasta face parte din fiecare Mazda, din trecut, prezent și viitor.

EXPLOREAZĂ