Actualul proiectant-șef spune că este deosebit de mândru de faptul că designul caroseriei mașinii s-a aliniat cu cele mai recente principii de design Kodo, astfel încât a fost suficient de puternic pentru a fi păstrat și a realiza obiective de reproiectare, cum ar fi creșterea rezistenței similare cu cea a unui SUV și clarificarea unicității celor trei niveluri noi de echipare Mazda CX-5.
Proiectarea de mașini a fost o carieră firească pentru Tsubaki. Acestuia îi place să deseneze și a fost întotdeauna atras de mașinile sport. A început să lucreze pentru Mazda după ce a văzut Mazda MX-5 și RX-7. Aceste mașini i-au demonstrat lui Tsubaki că Mazda putea proiecta tipul de mașini pe care le admirase întotdeauna.
Discutând despre influențele designului său și despre ceea ce a inspirat designul mai puternic, dar mai simplu al celei mai noi Mazda CX-5, Tsubaki vorbește despre activitatea în Europa. Acesta a fost atras de modele scandinave, cum ar fi mobila daneză și sticlăria suedeză și finlandeză. Și acesta observă că astfel de meșteșuguri au aceleași calități de funcționalitate, simplitate extremă și frumusețe a formei ale meșteșugurilor japoneze. Acesta înțelege că este o valoare comună a frumuseții la nivel global.