INSPIRAȚIE

ESENȚĂ JAPONEZĂ

Mazda descoperă modul în care filosofiile japoneze de patrimoniu și design ale Mazda inspiră

forma interioarelor vehiculelor sale.

MA

 
O cameră tradițională japoneză este adesea decorată cu rafinament atent, având doar câteva elemente alese cu grijă. Ma este frumusețea și tensiunea care se regăsesc în spațiul liber dintre aceste elemente. În contextul proiectării de mașini, este vorba despre a rezista tentației de a supraîncărca interiorul cu un număr mare de elemente străine; despre a fi cumpătat și minimal cu designul, fie că este vorba de interior sau de exterior.


Ma este puterea și tensiunea pe care spațiul le creează, așa cum s-a demonstrat în camera japoneză (stânga) și în interiorul mașinii (dreapta).

KAICHO

Această filosofie se referă la îngrijirea unui spațiu – în cazul Mazda, interiorul unei mașini. Kaicho sporește spațiul pe care îl creează Ma. Acest lucru se realizează prin combinarea armonioasă a unui amestec de materiale și texturi variate care se completează reciproc, devenind mai mult decât suma părților lor și producând simplitate și sofisticare din complexitate. Iluminatul este, de asemenea, un atribut-cheie pentru Kaicho. Mazda folosește o iluminare subtilă, delicată și indirectă pentru a spori senzația de armonie în mașinile sale.

UN AMESTEC ARMONIOS DE MATERIALE ȘI TEXTURI

HACHO

Hacho se traduce aproximativ ca „ritm întrerupt”. În contextul designului auto, Mazda utilizează Hacho pentru a impregna spațiul interior al unei mașini cu ritm și dinamism. Utilizarea atentă a unghiurilor și a elementelor creează un spațiu care este simultan pașnic, și totuși înălțător, confortabil, dar și captivant.

HACHO

Scaunele Mazda CX-60 (sus) au o varietate de materiale așezate împreună în diferite unghiuri...

HACHO

... pentru a crea ritm și armonie.

MUSUBU

Musubu este filosofia conexiunii. În Japonia, arta precisă de a face noduri, fie că este vorba despre bareta unui coif tradițional de războinic sau despre un kimono, este ridicată la rang de artă. Inspirată de „Musubu”, Mazda a adoptat un anumit tip de cusătură pentru interioarele sale (dreapta). Aceasta prezintă un mic decalaj, la fel ca și legăturile vechilor hamuri și armuri japoneze, permițând mișcarea umană. Acest lucru reprezintă în mod simbolic jinba ittai, filosofia condusului, care face ca fiecare Mazda să se simtă și să funcționeze ca o extensie a corpului șoferului.

INSPIRAȚIE LA BORD

Descoperă de ce este Mazda o marcă de neegalat: unică, expresivă, individuală. Am colectat unele dintre cele mai inspirate materiale despre resursele utilizate în mașinile noastre, precum și despre locul în care te pot duce. Ești gata să urci la bord?

CUNOAȘTE-I PE CREATORI

Mazda CX-5 are în prim plan designerii. Având libertatea de a-și urma inspirația, aceștia au transformat viziunea și filosofia Mazda în cel mai bine vândut SUV.

AFLĂ MAI MULTE
CARACTER PRACTIC ȘI PERFORMANȚĂ

Urcă în această mașină decapotabilă emblematică pentru o excursie în insulele Hebride exterioare. Este o poveste despre agilitate, priveliști uluitoare și câteva răsturnări de situație neașteptate.

AFLĂ MAI MULTE
CELE MAI FRUMOASE CĂLĂTORII DIN LUME

Alătură-te Mazda în excursii interesante de-a lungul fiordurilor norvegiene, precum și pe coasta Portugaliei și în munții Japoniei.

  AFLĂ MAI MULTE