Maeda recunoaște atracția vidului din grădina Zen și Ryoanji, care se bazează pe conceptele tradiționale japoneze de "ma" (interval sau spațiu) și "yohaku" (spațiu gol). În timp ce sensibilitatea occidentală caută, de obicei, să umple spațiile și tăcerea, în cazul Zen-ului se întâmplă contrariul.
"Ma și yohaku sunt sensibilități ale vidului care atrag atenția asupra relațiilor dintre lucrurile care există în lumea reală și, prin extensie, în lumea estetică și spirituală", notează Brown. "Atât ma, cât și yohaku sunt conectate la conceptele budiste zen de goliciune transformatoare - frumusețea neantului."
Estompând granițele dintre ceea ce există și ceea ce nu există, aceste concepte tradiționale sunt acum încorporate în arhitectura și designul interior internațional, conferind o estetică caracteristică japoneză. În mod similar, filozofia Mazda se bazează pe frumusețea sustragerii, punând accentul pe tema de design și aducând-o în centrul atenției. În acest scop, ma și yohaku fac parte integrantă și din designul auto.