Ai întrebări despre MyMazda? Noi avem răspunsurile.

Întrebări frecvente despre MyMazda

Indiferent dacă ai doar o întrebare generală sau o întrebare specifică despre funcțiile de conectivitate, vei găsi toate răspunsurile aici. Am colectat cele mai frecvente întrebări despre aplicația MyMazda pentru a te ajuta să profiți la maximum de aplicație și de mașina ta.

 

Întrebări frecvente despre MyMazda - Selectează categoria

CE ESTE MY­MA­Z­DA?

MyMazda este o aplicație care îți oferă informații despre vehiculul tău, cum ar fi istoricul și manualele de service ale acestuia, și te poate ajuta să găsești un Partener Mazda sau să obții informații noi despre rechemări în service. De asemenea, poți contacta asistența rutieră utilizând aplicația. Dacă ai un vehicul conectat, poți accesa numeroase alte caracteristici, cum ar fi telecomanda, localizatorul de vehicule și poți trimite o destinație la mașină.

 

CARE SUNT AVAN­TA­JE­LE APLI­CA­ȚIEI MY­MA­Z­DA?

Aplicația MyMazda conține documente, cum ar fi Carnetul de service digital (DSR), care te anunță când este necesară întreținerea și te informează despre consumabilele pe care ar fi indicat să le înlocuiești. Poți accesa rapid garanțiile și contractele actuale sau poți explora manualul de utilizare digital sub forma unor tutoriale ușor de urmat. Poți chiar și să soliciți asistență rutieră.

Cum contactez Mazda dacă am întrebări?

Dacă ai întrebări la care nu găsești un răspuns în secțiunea noastră de ajutor, poți contacta partenerul tău preferat Mazda sau poți contacta echipa noastră care deservește clienții la romania@mazda.at.

Pot folosi mai multe dispozitive pentru același cont?

Nu, nu simultan. Din motive de securitate, aplicația va deconecta automat alte dispozitive atunci când unul nou se conectează.

Pot folosi aplicația pe o tabletă, în loc de un smartphone?

Da, dar este posibil ca unele funcții să nu funcționeze corect, deoarece tabletele nu sunt pe deplin acceptate.

CUM MĂ ÎNREGISTREZ?

Conectează-te cu adresa ta de e-mail și introdu codul de validare pe care îl vei primi prin e-mail, pentru a o verifica. Apoi introdu numărul tău de telefon. Vei primi un cod de validare prin SMS. Introdu-l pe acesta pentru a verifica telefonul. Apoi ți se va solicita să introduci datele tale personale pentru a finaliza contul. După configurare, vei putea adăuga detaliile vehiculului.

 

SETĂRILE CONTULUI MYMAZDA

Cum îmi modific datele de client?

1 Accesează „meniul hamburger” (adică pictograma cu trei linii orizontale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
2 Atinge „Profile”
3 Atinge „meniul mai multe opțiuni” (adică pictograma cu trei puncte verticale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
4 Atinge „Change Email”; „Change Password” sau „Edit Profile”
5 Editează detaliile clientului și fă clic pe „Save” pentru a salva modificările

Ce se întâmplă dacă sunt deja înregistrat pentru un cont MyMazda?

Dacă ești deja înregistrat pentru un cont MyMazda, poți înscrie simplu și rapid un alt vehicul eligibil pentru a profita de serviciile conectate.

Cum îmi șterg contul MyMazda?

1 Accesează „meniul hamburger” (adică pictograma cu trei linii orizontale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
2 Atinge „Profile”
3 Atinge „meniul mai multe opțiuni” (adică pictograma cu trei puncte verticale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
4 Atinge „Edit Profile”
5 Selectează „Delete Your Account”.


• Va trebui să confirmi solicitarea. Odată confirmată, vei fi deconectat din MyMazda, iar contul tău va fi șters.
• Dacă te răzgândești și vrei să revii la MyMazda, va trebui să parcurgi din nou tot procesul de înregistrare. Reține: ștergerea contului tău MyMazda nu șterge și informațiile despre client din baza noastră de date.
• Ștergerea aplicației MyMazda din dispozitivul tău nu înseamnă și ștergerea automată a contului tău MyMazda. Va trebui să urmezi pașii de mai sus dacă vrei să-ți ștergi toate datele aferente MyMazda.

CUM ADAUG/INVIT UN ȘOFER SECUNDAR?

Selectează „Manage Drivers” (Gestionare dispozitive) din secțiunea „My Vehicle” (Vehiculul meu) și apoi atinge „Invite Driver” (Adăugare șofer) completând datele personale ale șoferului secundar. 

 

POT FI ÎN­RE­GIS­TRAȚI MAI MULȚI UTI­LI­ZA­TORI CU UN SIN­GUR E-MAIL?

Nu, utilizatorii suplimentari trebuie să utilizeze adrese de e-mail care nu sunt utilizate în prezent în aplicația MyMazda.

POT FO­LO­SI MAI MULȚI ȘO­FERI UN SIN­GUR CONT?

Da, șoferul principal poate invita până la patru alți 
șoferi cu servicii conectate în MyMazda,
iar ulterior îi poate elimina în orice moment. Pentru a adăuga șoferi:

1 Accesează „My Vehicles”
2 Atinge „Manage Drivers”
3 Dacă este disponibil un loc, atinge „+ Invite Driver”


Dacă te răzgândești, poți atinge „Cancel Invitation” pentru a-ți retrage invitația.

Pentru proprietarii ulteriori ai vehiculului, cum reînregistrăm vehiculul în numele proprietarului noul și oprim datele de la primul proprietar?

Proprietarul nou poate suprascrie în orice moment funcționalitatea Servicii conectate de la primul proprietar prin intermediul aplicației MyMazda. Proprietarul nou este alertat că preia de la un alt proprietar. Primul proprietar este notificat cu privire la încetarea serviciilor.

Cum adaug/invit un șofer secundar?

Selectează „Manage Drivers” din secțiunea „My Vehicle” și apoi atinge „Invite Driver”.

Cum pot anula invitația pentru un șofer secundar?

În secțiunea „My Vehicle” poți alege fila „Drivers” pentru a gestiona șoferii și anula invitațiile.

Cum definesc permisiunile șoferului secundar?

În secțiunea „My Vehicle”, alege fila „Drivers” pentru a gestiona șoferii și fă clic pe numele șoferului selectat.

Cum elimin un șofer secundar?

În secțiunea „My Vehicle”, alege fila „Drivers” pentru a gestiona șoferii și fă clic pe numele șoferului selectat.

Am primit un e-mail invitându-mă să devin un șofer secundar, ce fac?

Dacă nu ai un cont MyMazda, instalează aplicația și înregistrează-te utilizând aceeași adresă de e-mail pe care ai primit invitația. Odată ce te conectezi, vei vedea invitația și poți accepta. Dacă ai un cont MyMazda, fă clic pe accept.

De ce nu văd anumite funcții de servicii conectate?

Caracteristicile șoferului secundar sunt determinate de șoferul principal. Dacă nu poți vedea o anumită caracteristică, contactează șoferul principal.

Dacă vând mașina mea Mazda, următorul proprietar va putea să-mi vadă datele?

Nu, proprietarul nou al vehiculului nu va putea vizualiza datele proprietarului anterior.

CUM VERIFIC MESAJELE SAU RECHEMĂRILE?

Poți verifica mesajele importante, precum rechemările și alte informații despre starea vehiculului – cum ar fi nivelurile de încărcare a bateriei – accesând Centrul de notificare. Doar fă clic pe mesaj pentru mai multe detalii. De asemenea, vei fi notificat cu privire la orice probleme, inclusiv în materie de siguranță și securitate și vei primi știri și actualizări de la Mazda.

 

NOTIFICARE

Voi primi știri și notificări de service pe toate dispozitivele mele?

Dacă alegi să primești notificări push, vei primi notificări de service pe toate dispozitivele tale mobile.

De ce nu primesc notificări push?

Din setările dispozitivului, verifică dacă permisiunile tale de contact permit primirea notificărilor de la aplicația MyMazda. De asemenea, poți alege între diferite tipuri de notificări.

CUM ADA­UG UN ALT VE­HI­CUL?

Există două moduri: Poți adăuga o mașină în secțiunea „My vehicle” cu butonul „Add vehicle”. Trebuie să scanezi numărul VIN sau să introduci numărul VIN manual pentru a vedea vehiculul. Dealerul tău Mazda va atribui un vehicul profilului tău, iar detaliile vor fi afișate automat în secțiunea „My cars” din aplicație.

CUM ADA­UG UN ALT VE­HI­CUL?

Există două moduri: Poți adăuga o mașină în secțiunea „My vehicle” cu butonul „Add vehicle”. Trebuie să scanezi numărul VIN sau să introduci numărul VIN manual pentru a vedea vehiculul. Dealerul tău Mazda va atribui un vehicul profilului tău, iar detaliile vor fi afișate automat în secțiunea „My cars” din aplicație.

Cum șterg un vehicul din mașinile mele?

Există două modalități de a elimina un vehicul din secțiunea My Vehicles: Contactează dealerul preferat sau alege funcția de editare vehicul din secțiunea „my vehicle” și fă clic pe „remove a vehicle”.

Unde găsesc numărul de identificare VIN?

Poți găsi numărul de identificare VIN în documentele de proprietate, în declarațiile de servicii financiare sau de asigurare, sub covorașul din dreapta față sau pe un autocolant pe pragul ușii pasagerului.

Cum pot schimba numele vehiculului?

Poți schimba numele vehiculului în secțiunea „edit my vehicle”.

Ce trebuie să fac dacă Mașina mea afișează informații incorecte?

În cazul în care consideri că detaliile privind vehiculul afișate în aplicația MyMazda sunt incorecte, contactează echipa noastră care deservește clienții la romania@mazda.at.

CÂTE VE­HI­CU­LE POT ÎN­RE­GIS­TRA ÎNTR-UN CONT MY­MA­Z­DA?

Poți înregistra până la 10 vehicule în același cont.

AU­TO­RI­ZAREA POA­TE EX­PIRA LA ÎM­PE­RE­CHE­REA CU MY­MA­Z­DA?

Da, codul de autorizare expiră după 5 minute de la conectarea MyMazda la un vehicul.
Dacă expiră, poți solicita un cod de autorizare nou în aplicația MyMazda.
Pur și simplu revino la Înscrierea pentru serviciile conectate, treci la pasul „Request Authorisation Code”, apoi atinge „Request”.

CUM ȘTERG VE­HI­CU­LUL DIN APLI­CA­ȚIA MY­MA­Z­DA?

Dacă trebuie să renunți la un vehicul Mazda care a utilizat Servicii conectate și intenționezi să utilizezi un alt vehicul Mazda, șterge informațiile de înmatriculare a vehiculului utilizate de Serviciile conectate prin următorii pași:

1 Atinge „My Vehicles” din MENIU
2 Atinge „Edit Vehicle” din fila Action
3 Atinge [DELETE VEHICLE]
4 Citește cu atenție AVERTISMENTUL și atinge [CONFIRM]


Dacă ești sigur că dorești să ștergi vehiculul, vei fi retras automat din Serviciile conectate în același timp. Datele tale de client vor rămâne în sistem, astfel încât, în cazul în care intenționezi să utilizezi ulterior un vehicul Mazda capabil de Servicii conectate, poți continua să utilizezi aplicația MyMazda atunci când înregistrezi vehiculul nou.

UNDE GĂSESC ISTORICUL SERVICE-ULUI?

Selectează „MyMazda” din meniul principal și selectează „My Services” (Vizitele mele la service). Aici vei găsi toate service-urile anterioare și le vei putea consulta sau descărca.

 

ISTORIC SERVICE

Cine poate vizualiza istoricul service-ului în aplicația MyMazda?

GDPR necesită o revizuire constantă a măsurilor luate pentru a îndeplini cerințele legale și pentru a proteja datele cu caracter personal afectate de prelucrare. Anterior, orice persoană care deținea numărul de identificare al unui vehicul putea adăuga vehiculul în aplicația MyMazda și putea vizualiza informațiile despre vehicul.

Deoarece înregistrările de service și programele de întreținere sunt considerate informații sensibile, acestea nu pot fi puse la dispoziția terților. Prin urmare, au fost luate măsuri mai stricte pentru a proteja aceste informații pentru aplicația My Mazda. Numai Utilizatorii primari înscriși (pentru vehiculele conectate) sau Proprietarii verificați (pentru vehiculele neconectate) sunt autorizați să vizualizeze aceste date. Dacă sunteți proprietarul vehiculului și încă nu puteți vizualiza serviciul, istoricul vă rugăm să ne contactați.

De ce nu sunt actualizate informațiile de service chiar dacă operațiunile de întreținere au fost finalizate azi?

Intrările din istoricul de service sunt actualizate de obicei la 24 de ore după ce operațiunile de întreținere au fost finalizate. Dacă istoricul tău nu este actualizat după acest interval de timp, te rugăm să contactezi dealerul tău de service sau Echipa noastră care deservește clienții la romania@mazda.at.

Ce este o listă de verificare PDF și cum o descarc?

În timpul anumitor operațiuni de service la dealerul tău Mazda preferat, personalul va documenta starea de funcționare și orice constatări referitoare la vehiculul tău într-o listă de verificare PDF dedicată. Fă clic pe pictograma de descărcare din secțiunea „checklist” pentru a deschide PDF-ul cu lista de verificare dedicată, care se va deschide în cititorul PDF de pe smartphone/tabletă.

Cum aflu despre orice consumabile pe care ar fi indicat să le înlocuiesc?

Dacă ai înlocuit consumabile și starea arată încă „open” sau dacă ai alte întrebări privind această secțiune, cel mai bine e să contactezi cel mai recent service vizitat.

Unde găsesc istoricul service-ului?

Selectează „MyMazda” din meniul principal și selectează „My Services”. Aici vei găsi toate service-urile anterioare pentru consultare sau descărcare.

CUM POT SOLICITA UN SERVICE?

Poți căuta un anumit dealer utilizând funcția de căutare a dealerilor sau dând clic pe Service în ecranul principal sau în meniul principal de sub My Services (Vizitele mele la service). De asemenea, poți da clic pe partenerul preferat Mazda și poți solicita o programare.

 

Dealeri

Cum găsesc cel mai apropiat dealer Mazda?

  • Utilizează locația curentă pentru a găsi cel mai apropiat dealer.
  • Dacă vrei, poți căuta utilizând numele locației sau numele dealerului utilizând casetele de căutare corespunzătoare.
  • Selectează „MyMazda” din meniul principal și atinge „MyMazda Partner” pentru ultimul tău partener de service

DACĂ VREAU SĂ MERG LA UN ALT DEALER MAZDA DECÂT CEL LA CARE MERG DE OBICEI, CUM POT VEDEA MAI ÎNTÂI CE SERVICII SUNT OFERITE?

Consultă „Dealers” și evaluează lista de servicii oferită de fiecare dealer în parte.

CUM GĂSESC CEL MAI APROPIAT DEALER?

• Utilizează locația curentă pentru a găsi cel mai apropiat dealer.
• Dacă vrei, poți căuta introducând numele locației sau numele dealerului utilizând casetele de căutare corespunzătoare.
• Selectează „MyMazda” din meniul principal și atinge „My Mazda Partner” (Partener My Mazda) pentru ultimul tău partener de service

 

ASISTENȚĂ RUTIERĂ

Cum sun pentru asistență rutieră?

  • Deschideți meniul principal și selectați "Asistență rutieră".
  • Apelul va fi direcționat

Vă rugăm să rețineți că pot apărea costuri dacă apelați asistența rutieră dintr-o altă țară.

 

Cum îi pot spune operatorului unde mă aflu atunci când am nevoie de asistență?

Va trebui să informați Serviciul de asistență rutieră cu privire la detaliile locației dumneavoastră prin intermediul apelului. În cazul unui accident, detaliile adresei dvs. vor fi transmise operatorului.

Dacă vă aflați în străinătate, vă rugăm să sunați direct la asistența noastră la +498955987214

 

CUM SOLICIT ASISTENȚĂ RUTIERĂ

• Selectează „My Vehicle” (Vehiculul meu) din meniul principal.
• Selectează „Roadside assistance” (Asistență rutieră) afișat sub pictograma mașinii. Aceasta va afișa locația ta actuală pentru a putea informa echipa de asistență rutieră în momentul în care o apelezi (asigură-te că setările de locație de pe telefonul tău sunt activate pentru a afișa adresa locației tale actuale).
• Cum apelezi: un număr de telefon de contact sau un buton de apelare vor fi afișate pentru a putea apela direct asistența rutieră.


Te rog să iei în calcul că este posibil să existe costuri suplimentare dacă apelezi serviciul de asistență rutieră când te afli în altă țară. Consultă operatorul tău de telefonie mobilă pentru mai multe detalii.

 

Înregistrare

CUM UTILIZEZ SERVICIILE CONECTATE?

Introdu mai întâi detaliile mașinii dând clic pe butonul „Add vehicle” (Adăugare vehicul). Apoi scanează VIN-ul mașinii și validează-l. După aceasta, poți denumi vehiculul și poți parcurge pașii de „Sign-up” (Înregistrare) pentru a porni Serviciile conectate. Apoi pornește motorul având telefonul la îndemână și urmărește ecranul central al vehiculului deoarece vei primi un cod de autorizare. Introdu acest cod în telefon pentru a finaliza conectarea.

 

CONFIGURARE ȘI NOȚIUNI DE BAZĂ

Este obligatoriu să mă înscriu la Servicii conectate?

Nu, este un serviciu opțional. Cu toate acestea, dacă dorești să utilizezi caracteristicile Serviciilor conectate, va trebui să te înscrii prin intermediul aplicației MyMazda.

Cum pot renunța la Serviciile conectate?

Dacă ești înscris la Servicii conectate, te poți dezabona ștergând o mașină din contul tău în orice moment prin intermediul aplicației MyMazda, urmând următoarele instrucțiuni:

1 Accesează „meniul hamburger” (adică pictograma cu trei linii orizontale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
2 Atinge MyMazda
3 Atinge My Vehicles
4 Atinge „meniul mai multe opțiuni” (adică pictograma cu trei puncte verticale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
5 Atinge „Edit Vehicle”
6 Atinge „Delete Vehicle” și confirmă mesajul de avertizare pop-up

Există o taxă de abonament pentru Serviciile conectate?

Abonamentul pentru Serviciile conectate este gratuit pentru primii trei ani de la data achiziționării inițiale a vehiculului (adică data RDR), după aceea există o taxă. Taxa de abonament după perioada gratuită nu a fost încă stabilită.

Ce date colectează Serviciile conectate?

Serviciile conectate colectează o varietate de date, cum ar fi informații personale de contact, informații despre vehicul și informații despre starea vehiculului. Prelucrăm astfel de date în conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor. Pentru mai multe informații despre datele colectate de Serviciile conectate, consultă Termenii și condițiile, precum și Politica de confidențialitate privind Serviciile conectate.

De ce colectează Mazda date cu Serviciile conectate?

Colectăm date numai pe baza temeiurilor legale prevăzute în legile aplicabile privind protecția datelor. În general, datele sunt fie prelucrate pentru a îndeplini contractul pentru Serviciile conectate, fie bazate pe interese legitime sau pe consimțământul tău. Informațiile anonimizate pot fi utilizate pentru calitatea produsului, analiza datelor, cercetare și dezvoltarea produsului. Pentru mai multe informații despre datele colectate de Serviciile conectate, consultă Termenii și condițiile, precum și Politica de confidențialitate privind Serviciile conectate.

Datele mele vor fi șterse când mă dezabonez de la Serviciile conectate?

Toate datele cu caracter personal și informațiile care permit indirect identificarea clientului vor fi șterse. Informațiile anonimizate pot fi utilizate pentru calitatea produsului, analiza datelor, cercetare și dezvoltarea produsului. De exemplu, datele transmise de la vehiculul tău, cum ar fi codurile de eroare diagnosticate, vor fi stocate și utilizate de Mazda după ce au fost deconectate de la informațiile clientului.

AM NE­VO­IE DE O CON­E­XIU­NE LA IN­TER­NET PEN­TRU A AC­CE­SA SER­VI­CI­I­LE CO­NEC­TA­TE?

Da, aplicația MyMazda nu funcționează fără o conexiune la internet.

ÎNREGISTRARE

Cum pot înscrie un vehicul nou în Serviciile conectate?

Respectă următorii pași pentru a înscrie un alt vehicul în Serviciile conectate:

1 Din MENIU, atinge MyMazda
2 Atinge My Vehicle
3 În fila Acțiune, apasă Adăugare vehicul
4 Atinge Scan VIN și scanează codul de bare cu camera SAU, dacă codul de bare nu poate fi scanat, atinge X și introdu codul VIN
5 Atinge VALIDATE

funcționalități

LA CE FOLOSEȘTE TELECOMANDA?

O poți utiliza pentru a controla de la distanță diferite funcții ale mașinii, cum ar fi pornirea și oprirea încărcării bateriei și unitatea de climatizare. Rezultatele pot fi, de asemenea, verificate și confirmate în Centrul de mesaje.

 

FUNCȚIONALITĂȚI

Trebuie să mă aflu la o anumită distanță de mașina mea Mazda pentru ca Serviciile conectate să funcționeze?

Atât timp cât atât aplicația MyMazda, cât și vehiculul intră în raza serviciului celular, Serviciile conectate ar trebui să funcționeze.

Pot folosi caracteristica Telecomandă în timp ce sunt în vehiculul conectat cu cheia?

Nu, niciuna dintre funcțiile Telecomenzii nu va funcționa dacă cheia se află în mașină sau dacă nu sunt închise toate ușile.

Când sunt actualizate datele privind starea vehiculului și raportul privind sănătatea vehiculului?

Datele privind starea vehiculului și raportul privind sănătatea vehiculului sunt actualizate după decuplarea contactului. Atât timp cât motorul funcționează, informațiile nu sunt actualizate, chiar dacă sunt împrospătate. Reține, poate dura mai multe minute pentru ca starea vehiculului și raportul privind sănătatea vehiculului să fie actualizate după decuplarea contactului.

CE INFORMAȚII DESPRE VEHICUL POT PRIMI?

Poți verifica instantaneu starea diferitelor funcții, inclusiv nivelul bateriei, autonomia de conducere și unitatea de climatizare. Sunt disponibile și alte date despre vehicul, cum ar fi kilometrajul și presiunile pneurilor, plus alerte dacă portierele nu sunt încuiate.

 

CUM POT SĂ MĂ ABONEZ LA SERVICIILE CONECTATE?

Alegeți "ÎNSCRIERE" în Vehiculul meu. Pe fiecare ecran sunt furnizate instrucțiuni pentru a vă ajuta să urmați procesul. Asigurați-vă că vă aflați într-o locație în care mașina dvs. va avea o conexiune telefonică pentru a primi PIN-ul. Evitați garajele sau locurile cu conexiuni de rețea proaste. Rețineți că aplicația funcționează numai cu o conexiune la internet.

 

CE FUNCȚII OFERĂ SERVICIILE CONECTATE?

Blocarea ușilor, starea de sănătate a vehiculului (de exemplu: presiunea din pneuri, blocarea ușilor, starea combustibilului/bateriei, autonomia), trimiterea locațiilor către sistemul de navigație cu ajutorul aplicației, notificări push privind starea vehiculului (ușă deblocată etc.). Serviciile conectate pentru vehicule electrice includ: Încărcare de la distanță, oprire de la distanță a încărcării, cronometru de încărcare de la distanță, aer condiționat de la distanță.

 

Cum pot porni/opri încărcarea bateriei?

Poți face acest lucru pe ecranul principal al aplicației prin glisarea la dreapta. Sau poți seta o oră pentru ca vehiculul tău să pornească/oprească încărcarea în setările sistemului Mazda Connect.

Cum pot porni/opri sistemul HVAC?

Dacă trageți cu degetul spre stânga pe ecranul principal, puteți activa/dezactiva sistemul HVAC.

Cum îmi pot verifica starea bateriei?

Faceți clic pe Status (Stare) în ecranul principal.

Pot folosi caracteristicile Telecomenzii în timp ce sunt în vehiculul conectat cu cheia?

Nu, niciuna dintre funcțiile Telecomenzii nu va funcționa dacă cheia se află în mașină sau dacă nu sunt închise toate ușile.

INTERACȚIUNEA CU APLICAȚIA

Mi-am lăsat cheia în vehicul. Pot utiliza în continuare Serviciile conectate, cum ar fi pornirea motorului de la distanță?

Nu, vei vedea un mesaj de eroare „Fail” la efectuarea unei solicitări de servicii la distanță dacă lași cheia în vehicul. Cheia trebuie să fie în afara vehiculului pentru a executa servicii la distanță.

Dacă îmi pierd telefonul, cum pot restricționa accesul la Serviciile conectate?

Te poți conecta la Serviciile conectate utilizând orice alt dispozitiv inteligent prin descărcarea aplicației MyMazda și utilizarea datelor de autentificare MyMazda. Chiar dacă nu ai un alt dispozitiv inteligent, accesul la Serviciile conectate va fi limitat la alți utilizatori prin sistemul de Management al identificării al aplicației MyMazda (nu te poți conecta fără parolă sau autentificare biometrică).

CUM POT UTILIZA NAVIGAREA?

Găsești destinația ușor, introducând-o în bara „Search Location” (Căutare locație) – sau dând clic pe hartă. Apoi dă clic pe „Send To Car” (Trimite către mașină), iar sistemul tău de navigație va fi programat și pregătit pentru călătoria ta.

 

NAVIGAȚIE

UNDE GĂ­SESC O STA­ȚIE DE ÎN­CĂR­CARE?

Stațiile de încărcare pot fi găsite făcând clic pe pictograma hărții din partea de sus a ecranului principal și apoi atingând pictograma „Charge” din partea de jos a ecranului sau introducând o interogare în bara de căutare a ecranului dedicat hărții.

CUM POT NA­VI­GA LA UN PUNCT DE IN­TE­RES?

În ecranul dedicat hărții, poți face clic pe POI și apoi atinge pictograma „Navigate”.

Cum pot salva un Punct de interes?

În ecranul hartă, poți face clic pe POI și selecta pictograma preferată.

Cum pot trimite o destinație la mașină?

În ecranul hartă, poți face clic pe POI și selecta pictograma „send to car”.

Câte Puncte de interes preferate pot salva?

Poți salva până la 1.000 de Puncte de interes preferate.

Câte destinații pot trimite la mașină în același timp?

Poți trimite până la trei destinații la mașină pentru a fi utilizate la navigare în același timp.

DEPANARE

DEPANARE

Nu pot accesa Serviciile conectate prin intermediul aplicației MyMazda.

Pentru a redobândi accesul la Serviciile conectate, urmează acești pași:

1 Ce vehicul deții?
a. 2020 Mazda MX-30
2 Ai descărcat aplicația MyMazda și te-ai înregistrat pentru un cont?
Dacă nu:
a. Dacă ai un dispozitiv iOS (iPhone, iPad), descarcă aplicația MyMazda din App Store. Dispozitivul trebuie să ruleze iOS 9.0 sau o versiune mai nouă.
b. Dacă ai un dispozitiv Android, descarcă aplicația MyMazda din Google Play Store. Dispozitivul trebuie să ruleze Android 7.0 sau o versiune mai nouă.
3 Te-ai înscris deja la Servicii conectate?
4 Dacă nu ești înscris la Serviciile conectate, urmează procesul de înscriere. Descarcă aplicația MyMazda din magazinul de aplicații, dacă este necesar.

Am făcut mai multe cereri de service de la distanță într-o perioadă de 60 de secunde.

Poți face o singură cerere de la distanță într-o perioadă de 60 de secunde. De exemplu, dacă ai făcut din greșeală o cerere de „remote unlock” și acum dorești să trimiți o cerere de „remote lock”, va trebui să aștepți cel puțin 60 de secunde înainte de a putea face a doua cerere.

Nu am folosit vehiculul timp de o săptămână, iar acum nu pot accesa Serviciile conectate.

Pur și simplu condu vehiculul ca de obicei și Serviciile conectate ar trebui să înceapă să funcționeze din nou.

Accesul la aplicație este blocat după ce nu am reușit să mă conectez de câteva ori consecutiv.

Dacă ai efectuat cinci încercări nereușite de conectare, trebuie să aștepți cinci minute înainte de a încerca să te conectezi din nou.

Funcția de blocare/deblocare cu telecomandă nu funcționează.

Verifică-ți vehiculul din nou. Funcția de blocare/deblocare nu va funcționa în cazul în care motorul funcționează, cheia este lăsată în interiorul vehiculului sau oricare dintre uși sunt deschise.

PROBLEME DE SERVICE

Pot utiliza funcțiile Serviciilor conectate chiar și în timpul unei actualizări a aplicației?

Utilizarea anumitor funcții ale Serviciilor conectate în timpul unei actualizări online MyMazda ar putea fi imposibilă.

CE POATE AFECTA NEGATIV RECEPȚIA?

Intemperiile, locațiile îndepărtate, zonele închise și parcările subterane pot afecta serviciul. Utilizează indicatorul nivelului de recepție a undelor radio din unitatea de comunicare pentru a determina dacă recepția Serviciilor conectate este afectată. Pentru detalii privind limitările sistemului, consultă Termenii și condițiile.

ASISTENȚĂ RUTIERĂ

Cum solicit asistență rutieră?

Selectează „My Cars” din meniul principal. Selectează „Roadside assistance” de sub mașină. Aceasta va afișa adresa locației tale actuale pentru a putea informa echipa de asistență rutieră în momentul în care o apelezi (asigură-te că setările de locație de pe telefonul tău sunt activate pentru a afișa adresa locației tale actuale). Apel: un număr de telefon de contact sau un buton de apelare vor fi afișate pentru a putea apela direct asistența rutieră. Te rog să iei în calcul că este posibil să existe costuri suplimentare dacă apelezi serviciul de asistență rutieră când te afli în altă țară. Consultă operatorul tău de telefonie mobilă pentru mai multe detalii.

Cum comunic operatorului unde mă aflu atunci când am nevoie de asistență?

Detaliile adresei tale vor fi afișate și trimise operatorului.

Dacă ești în străinătate, apelează direct serviciul nostru de asistență la numărul +498955987214