PRO­FI­LUL MEU

Tot ce trebuie să știi despre setările contului tău: cum să editezi profilul, să schimbi setările aplicației sau ale limbii, să editezi detaliile personale și cum să înregistrezi sau să ștergi contul. Aici poți afla mai multe și despre caracteristicile avansate, cum ar fi adăugarea de șoferi suplimentari și gestionarea notificărilor push.

CUM MĂ ÎNREGISTREZ?

Conectează-te cu adresa ta de e-mail și introdu codul de validare pe care îl vei primi prin e-mail, pentru a o verifica. Apoi introdu numărul tău de telefon. Vei primi un cod de validare prin SMS. Introdu-l pe acesta pentru a verifica telefonul. Apoi ți se va solicita să introduci datele tale personale pentru a finaliza contul. După configurare, vei putea adăuga detaliile vehiculului.

 

SETĂRILE CONTULUI MYMAZDA

Cum îmi modific datele de client?

1 Accesează „meniul hamburger” (adică pictograma cu trei linii orizontale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
2 Atinge „Profile”
3 Atinge „meniul mai multe opțiuni” (adică pictograma cu trei puncte verticale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
4 Atinge „Change Email”; „Change Password” sau „Edit Profile”
5 Editează detaliile clientului și fă clic pe „Save” pentru a salva modificările

Ce se întâmplă dacă sunt deja înregistrat pentru un cont MyMazda?

Dacă ești deja înregistrat pentru un cont MyMazda, poți înscrie simplu și rapid un alt vehicul eligibil pentru a profita de serviciile conectate.

Cum îmi șterg contul MyMazda?

1 Accesează „meniul hamburger” (adică pictograma cu trei linii orizontale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
2 Atinge „Profile”
3 Atinge „meniul mai multe opțiuni” (adică pictograma cu trei puncte verticale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
4 Atinge „Edit Profile”
5 Selectează „Delete Your Account”.


• Va trebui să confirmi solicitarea. Odată confirmată, vei fi deconectat din MyMazda, iar contul tău va fi șters.
• Dacă te răzgândești și vrei să revii la MyMazda, va trebui să parcurgi din nou tot procesul de înregistrare. Reține: ștergerea contului tău MyMazda nu șterge și informațiile despre client din baza noastră de date.
• Ștergerea aplicației MyMazda din dispozitivul tău nu înseamnă și ștergerea automată a contului tău MyMazda. Va trebui să urmezi pașii de mai sus dacă vrei să-ți ștergi toate datele aferente MyMazda.

POT FI ÎN­RE­GIS­TRAȚI MAI MULȚI UTI­LI­ZA­TORI CU UN SIN­GUR E-MAIL?

Nu, utilizatorii suplimentari trebuie să utilizeze adrese de e-mail care nu sunt utilizate în prezent în aplicația MyMazda.

POT FO­LO­SI MAI MULȚI ȘO­FERI UN SIN­GUR CONT?

Da, șoferul principal poate invita până la patru alți 
șoferi cu servicii conectate în MyMazda,
iar ulterior îi poate elimina în orice moment. Pentru a adăuga șoferi:

1 Accesează „My Vehicles”
2 Atinge „Manage Drivers”
3 Dacă este disponibil un loc, atinge „+ Invite Driver”


Dacă te răzgândești, poți atinge „Cancel Invitation” pentru a-ți retrage invitația.

CUM ADAUG/INVIT UN ȘOFER SECUNDAR?

Selectează „Manage Drivers” (Gestionare dispozitive) din secțiunea „My Vehicle” (Vehiculul meu) și apoi atinge „Invite Driver” (Adăugare șofer) completând datele personale ale șoferului secundar. 

 

Pentru proprietarii ulteriori ai vehiculului, cum reînregistrăm vehiculul în numele proprietarului noul și oprim datele de la primul proprietar?

Proprietarul nou poate suprascrie în orice moment funcționalitatea Servicii conectate de la primul proprietar prin intermediul aplicației MyMazda. Proprietarul nou este alertat că preia de la un alt proprietar. Primul proprietar este notificat cu privire la încetarea serviciilor.

Cum adaug/invit un șofer secundar?

Selectează „Manage Drivers” din secțiunea „My Vehicle” și apoi atinge „Invite Driver”.

Cum pot anula invitația pentru un șofer secundar?

În secțiunea „My Vehicle” poți alege fila „Drivers” pentru a gestiona șoferii și anula invitațiile.

Cum definesc permisiunile șoferului secundar?

În secțiunea „My Vehicle”, alege fila „Drivers” pentru a gestiona șoferii și fă clic pe numele șoferului selectat.

Cum elimin un șofer secundar?

În secțiunea „My Vehicle”, alege fila „Drivers” pentru a gestiona șoferii și fă clic pe numele șoferului selectat.

Am primit un e-mail invitându-mă să devin un șofer secundar, ce fac?

Dacă nu ai un cont MyMazda, instalează aplicația și înregistrează-te utilizând aceeași adresă de e-mail pe care ai primit invitația. Odată ce te conectezi, vei vedea invitația și poți accepta. Dacă ai un cont MyMazda, fă clic pe accept.

De ce nu văd anumite funcții de servicii conectate?

Caracteristicile șoferului secundar sunt determinate de șoferul principal. Dacă nu poți vedea o anumită caracteristică, contactează șoferul principal.

Am primit un e-mail care spune că altcineva este șoferul principal al vehiculului meu, ce ar trebui să fac?

E-mailul pe care l-ai primit înseamnă că altcineva s-a înscris ca șofer principal al vehiculului tău. Dacă această persoană a făcut acest lucru incorect, poți adăuga vehiculul încă o dată și poți efectua din nou procesul de înscriere.

Dacă vând mașina mea Mazda, următorul proprietar va putea să-mi vadă datele?

Nu, proprietarul nou al vehiculului nu va putea vizualiza datele proprietarului anterior.

CUM VERIFIC MESAJELE SAU RECHEMĂRILE?

Poți verifica mesajele importante, precum rechemările și alte informații despre starea vehiculului – cum ar fi nivelurile de încărcare a bateriei – accesând Centrul de notificare. Doar fă clic pe mesaj pentru mai multe detalii. De asemenea, vei fi notificat cu privire la orice probleme, inclusiv în materie de siguranță și securitate și vei primi știri și actualizări de la Mazda.

 

Voi primi știri și notificări de service pe toate dispozitivele mele?

Dacă alegi să primești notificări push, vei primi notificări de service pe toate dispozitivele tale mobile.

De ce nu primesc notificări push?

Din setările dispozitivului, verifică dacă permisiunile tale de contact permit primirea notificărilor de la aplicația MyMazda. De asemenea, poți alege între diferite tipuri de notificări.

ALTE SECȚIUNI CU ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Pentru a te asigura că nicio întrebare nu rămâne fără răspuns, descoperă soluțiile la cele mai frecvente întrebări din celelalte categorii.