VE­HI­CU­LE CO­NEC­TA­TE

Vehiculele conectate Mazda sunt proiectate pentru confortul și ușurința utilizării. Cu toate acestea, este posibil să ai câteva întrebări despre cum să începi. Întrebările cele mai frecvente despre serviciile pentru vehicule conectate sunt împărțite în trei secțiuni – Funcții, Înregistrare și Depanare – pentru a te ajuta să găsești rapid răspunsurile.

VE­HI­CU­LE CO­NEC­TA­TE

ÎN­RE­GIS­TRARE

Aici vei găsi tot ce trebuie să știi despre înregistrarea pentru Serviciile conectate Mazda. Aici poți găsi și informații despre politica noastră de confidențialitate și datele cu caracter personal care sunt necesare pentru aceste servicii.

CUM UTILIZEZ SERVICIILE CONECTATE?

Introdu mai întâi detaliile mașinii dând clic pe butonul „Add vehicle” (Adăugare vehicul). Apoi scanează VIN-ul mașinii și validează-l. După aceasta, poți denumi vehiculul și poți parcurge pașii de „Sign-up” (Înregistrare) pentru a porni Serviciile conectate. Apoi pornește motorul având telefonul la îndemână și urmărește ecranul central al vehiculului deoarece vei primi un cod de autorizare. Introdu acest cod în telefon pentru a finaliza conectarea.

CONFIGURARE ȘI NOȚIUNI DE BAZĂ

Este obligatoriu să mă înscriu la Servicii conectate?

Nu, este un serviciu opțional. Cu toate acestea, dacă dorești să utilizezi caracteristicile Serviciilor conectate, va trebui să te înscrii prin intermediul aplicației MyMazda.

Cum pot renunța la Serviciile conectate?

Dacă ești înscris la Servicii conectate, te poți dezabona ștergând o mașină din contul tău în orice moment prin intermediul aplicației MyMazda, urmând următoarele instrucțiuni:

1 Accesează „meniul hamburger” (adică pictograma cu trei linii orizontale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
2 Atinge MyMazda
3 Atinge My Vehicles
4 Atinge „meniul mai multe opțiuni” (adică pictograma cu trei puncte verticale) din partea din dreapta sus a ecranului aplicației
5 Atinge „Edit Vehicle”
6 Atinge „Delete Vehicle” și confirmă mesajul de avertizare pop-up

Există o taxă de abonament pentru Serviciile conectate?

Abonamentul pentru Serviciile conectate este gratuit pentru primii trei ani de la data achiziționării inițiale a vehiculului (adică data RDR), după aceea există o taxă. Taxa de abonament după perioada gratuită nu a fost încă stabilită.

Ce date colectează Serviciile conectate?

Serviciile conectate colectează o varietate de date, cum ar fi informații personale de contact, informații despre vehicul și informații despre starea vehiculului. Prelucrăm astfel de date în conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor. Pentru mai multe informații despre datele colectate de Serviciile conectate, consultă Termenii și condițiile, precum și Politica de confidențialitate privind Serviciile conectate.

De ce colectează Mazda date cu Serviciile conectate?

Colectăm date numai pe baza temeiurilor legale prevăzute în legile aplicabile privind protecția datelor. În general, datele sunt fie prelucrate pentru a îndeplini contractul pentru Serviciile conectate, fie bazate pe interese legitime sau pe consimțământul tău. Informațiile anonimizate pot fi utilizate pentru calitatea produsului, analiza datelor, cercetare și dezvoltarea produsului. Pentru mai multe informații despre datele colectate de Serviciile conectate, consultă Termenii și condițiile, precum și Politica de confidențialitate privind Serviciile conectate.

Datele mele vor fi șterse când mă dezabonez de la Serviciile conectate?

Toate datele cu caracter personal și informațiile care permit indirect identificarea clientului vor fi șterse. Informațiile anonimizate pot fi utilizate pentru calitatea produsului, analiza datelor, cercetare și dezvoltarea produsului. De exemplu, datele transmise de la vehiculul tău, cum ar fi codurile de eroare diagnosticate, vor fi stocate și utilizate de Mazda după ce au fost deconectate de la informațiile clientului.

ÎNREGISTRARE

Cum pot înscrie un vehicul nou în Serviciile conectate?

Respectă următorii pași pentru a înscrie un alt vehicul în Serviciile conectate:

1 Din MENIU, atinge MyMazda
2 Atinge My Vehicle
3 În fila Acțiune, apasă Adăugare vehicul
4 Atinge Scan VIN și scanează codul de bare cu camera SAU, dacă codul de bare nu poate fi scanat, atinge X și introdu codul VIN
5 Atinge VALIDATE

AM NE­VO­IE DE O CON­E­XIU­NE LA IN­TER­NET PEN­TRU A AC­CE­SA SER­VI­CI­I­LE CO­NEC­TA­TE?

Da, aplicația MyMazda nu funcționează fără o conexiune la internet.

FUNC­ȚIO­NA­LI­TĂȚI

Deci, ce poate face mai exact un vehicul conectat și cum profiți de aceste servicii? Află cum să interacționezi cu aplicația și să beneficiezi pe deplin de Serviciile tale conectate, cum ar fi găsirea unei stații de încărcare EV sau trimiterea unei destinații către sistemul de navigație al mașinii tale.

LA CE FOLOSEȘTE TELECOMANDA?

O poți utiliza pentru a controla de la distanță diferite funcții ale mașinii, cum ar fi pornirea și oprirea încărcării bateriei și unitatea de climatizare. Rezultatele pot fi, de asemenea, verificate și confirmate în Centrul de mesaje.

FUNCȚIONALITĂȚI

Trebuie să mă aflu la o anumită distanță de mașina mea Mazda pentru ca Serviciile conectate să funcționeze?

Atât timp cât atât aplicația MyMazda, cât și vehiculul intră în raza serviciului celular, Serviciile conectate ar trebui să funcționeze.

Pot folosi caracteristica Telecomandă în timp ce sunt în vehiculul conectat cu cheia?

Nu, niciuna dintre funcțiile Telecomenzii nu va funcționa dacă cheia se află în mașină sau dacă nu sunt închise toate ușile.

Când sunt actualizate datele privind starea vehiculului și raportul privind sănătatea vehiculului?

Datele privind starea vehiculului și raportul privind sănătatea vehiculului sunt actualizate după decuplarea contactului. Atât timp cât motorul funcționează, informațiile nu sunt actualizate, chiar dacă sunt împrospătate. Reține, poate dura mai multe minute pentru ca starea vehiculului și raportul privind sănătatea vehiculului să fie actualizate după decuplarea contactului.

CE INFORMAȚII DESPRE VEHICUL POT PRIMI?

Poți verifica instantaneu starea diferitelor funcții, inclusiv nivelul bateriei, autonomia de conducere și unitatea de climatizare. Sunt disponibile și alte date despre vehicul, cum ar fi kilometrajul și presiunile pneurilor, plus alerte dacă portierele nu sunt încuiate.

Cum pot porni/opri încărcarea bateriei?

Poți face acest lucru pe ecranul principal al aplicației prin glisarea la dreapta. Sau poți seta o oră pentru ca vehiculul tău să pornească/oprească încărcarea în setările sistemului Mazda Connect.

Pot folosi caracteristicile Telecomenzii în timp ce sunt în vehiculul conectat cu cheia?

Nu, niciuna dintre funcțiile Telecomenzii nu va funcționa dacă cheia se află în mașină sau dacă nu sunt închise toate ușile.

INTERACȚIUNEA CU APLICAȚIA

Mi-am lăsat cheia în vehicul. Pot utiliza în continuare Serviciile conectate, cum ar fi pornirea motorului de la distanță?

Nu, vei vedea un mesaj de eroare „Fail” la efectuarea unei solicitări de servicii la distanță dacă lași cheia în vehicul. Cheia trebuie să fie în afara vehiculului pentru a executa servicii la distanță.

Dacă îmi pierd telefonul, cum pot restricționa accesul la Serviciile conectate?

Te poți conecta la Serviciile conectate utilizând orice alt dispozitiv inteligent prin descărcarea aplicației MyMazda și utilizarea datelor de autentificare MyMazda. Chiar dacă nu ai un alt dispozitiv inteligent, accesul la Serviciile conectate va fi limitat la alți utilizatori prin sistemul de Management al identificării al aplicației MyMazda (nu te poți conecta fără parolă sau autentificare biometrică).

CUM POT UTILIZA NAVIGAREA?

Găsești destinația ușor, introducând-o în bara „Search Location” (Căutare locație) – sau dând clic pe hartă. Apoi dă clic pe „Send To Car” (Trimite către mașină), iar sistemul tău de navigație va fi programat și pregătit pentru călătoria ta.

NAVIGAȚIE

Cum pot salva un Punct de interes?

În ecranul hartă, poți face clic pe POI și selecta pictograma preferată.

Cum pot trimite o destinație la mașină?

În ecranul hartă, poți face clic pe POI și selecta pictograma „send to car”.

Câte Puncte de interes preferate pot salva?

Poți salva până la 1.000 de Puncte de interes preferate.

Câte destinații pot trimite la mașină în același timp?

Poți trimite până la trei destinații la mașină pentru a fi utilizate la navigare în același timp.

UNDE GĂ­SESC O STA­ȚIE DE ÎN­CĂR­CARE?

Stațiile de încărcare pot fi găsite făcând clic pe pictograma hărții din partea de sus a ecranului principal și apoi atingând pictograma „Charge” din partea de jos a ecranului sau introducând o interogare în bara de căutare a ecranului dedicat hărții.

CUM POT NA­VI­GA LA UN PUNCT DE IN­TE­RES?

În ecranul dedicat hărții, poți face clic pe POI și apoi atinge pictograma „Navigate”.

DE­PA­NARE

Întâmpini probleme la accesarea Serviciilor conectate cu aplicația sau crezi că ai făcut o greșeală? Aici vei găsi răspunsuri la multe probleme specifice care te pot ajuta să obții serviciile de care ai nevoie sau să obții ajutor dacă crezi că ai făcut ceva greșit.

DEPANARE

Nu pot accesa Serviciile conectate prin intermediul aplicației MyMazda.

Pentru a redobândi accesul la Serviciile conectate, urmează acești pași:

1 Ce vehicul deții?
a. 2020 Mazda MX-30
2 Ai descărcat aplicația MyMazda și te-ai înregistrat pentru un cont?
Dacă nu:
a. Dacă ai un dispozitiv iOS (iPhone, iPad), descarcă aplicația MyMazda din App Store. Dispozitivul trebuie să ruleze iOS 9.0 sau o versiune mai nouă.
b. Dacă ai un dispozitiv Android, descarcă aplicația MyMazda din Google Play Store. Dispozitivul trebuie să ruleze Android 7.0 sau o versiune mai nouă.
3 Te-ai înscris deja la Servicii conectate?
4 Dacă nu ești înscris la Serviciile conectate, urmează procesul de înscriere. Descarcă aplicația MyMazda din magazinul de aplicații, dacă este necesar.

Am făcut mai multe cereri de service de la distanță într-o perioadă de 60 de secunde.

Poți face o singură cerere de la distanță într-o perioadă de 60 de secunde. De exemplu, dacă ai făcut din greșeală o cerere de „remote unlock” și acum dorești să trimiți o cerere de „remote lock”, va trebui să aștepți cel puțin 60 de secunde înainte de a putea face a doua cerere.

Nu am folosit vehiculul timp de o săptămână, iar acum nu pot accesa Serviciile conectate.

Pur și simplu condu vehiculul ca de obicei și Serviciile conectate ar trebui să înceapă să funcționeze din nou.

Accesul la aplicație este blocat după ce nu am reușit să mă conectez de câteva ori consecutiv.

Dacă ai efectuat cinci încercări nereușite de conectare, trebuie să aștepți cinci minute înainte de a încerca să te conectezi din nou.

Funcția de blocare/deblocare cu telecomandă nu funcționează.

Verifică-ți vehiculul din nou. Funcția de blocare/deblocare nu va funcționa în cazul în care motorul funcționează, cheia este lăsată în interiorul vehiculului sau oricare dintre uși sunt deschise.

PROBLEME DE SERVICE

Pot utiliza funcțiile Serviciilor conectate chiar și în timpul unei actualizări a aplicației?

Utilizarea anumitor funcții ale Serviciilor conectate în timpul unei actualizări online MyMazda ar putea fi imposibilă.

CE POATE AFECTA NEGATIV RECEPȚIA?

Intemperiile, locațiile îndepărtate, zonele închise și parcările subterane pot afecta serviciul. Utilizează indicatorul nivelului de recepție a undelor radio din unitatea de comunicare pentru a determina dacă recepția Serviciilor conectate este afectată. Pentru detalii privind limitările sistemului, consultă Termenii și condițiile.

ASISTENȚĂ RUTIERĂ

Cum solicit asistență rutieră?

Selectează „My Cars” din meniul principal. Selectează „Roadside assistance” de sub mașină. Aceasta va afișa adresa locației tale actuale pentru a putea informa echipa de asistență rutieră în momentul în care o apelezi (asigură-te că setările de locație de pe telefonul tău sunt activate pentru a afișa adresa locației tale actuale). Apel: un număr de telefon de contact sau un buton de apelare vor fi afișate pentru a putea apela direct asistența rutieră. Te rog să iei în calcul că este posibil să existe costuri suplimentare dacă apelezi serviciul de asistență rutieră când te afli în altă țară. Consultă operatorul tău de telefonie mobilă pentru mai multe detalii.

Cum comunic operatorului unde mă aflu atunci când am nevoie de asistență?

Detaliile adresei tale vor fi afișate și trimise operatorului.

Dacă ești în străinătate, apelează direct serviciul nostru de asistență la numărul +498955987214

ALTE SECȚIUNI CU ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Pentru a te asigura că nicio întrebare nu rămâne fără răspuns, descoperă soluțiile la cele mai frecvente întrebări din celelalte categorii.