TEHNOLOGIE PENTRU PERFORMANȚĂ

mazda mx-30

EX­PER­I­ENȚA CON­DU­SU­LUI

PERFORMANȚA INCONFUNDABILĂ MAZDA DE LA O BATERIE DE DIMENSIUNE CORECTĂ

Noua Mazda MX-30 transferă plăcerea de a conduce o Mazda într-un vehicul electric. Această iterație îmbunătățită a Jinba-Ittai oferă un cuplu maxim de tracțiune la pornirea de pe loc, o baterie dimensionată corect, care este suficientă pentru nevoile tale, împreună cu caracteristici de siguranță îmbunătățite.
 

TEHNOLOGIE UNICĂ A PEDALEI DE MOTOR

JINBA ITTAI, TRANSPUS LA MODELUL ELECTRIC

Noua pedală a motorului electric utilizează un sistem de control al cuplului pentru a atinge viteza dorită, prin detectarea posturii șoferului și a accelerației sau decelerației dorite. Pentru o performanță de frânare ideală, pedala permite acumularea lentă a forței de frânare, menținerea unei rezistențe constante și apoi reducerea lină. Acest lucru nu implică niciun compromis în plăcerea naturală de a conduce o Mazda.

G-VECTORING CONTROL PLUS ELECTRIC

CONTROLUL PRECIS AL CUPLULUI MOTORULUI

Cea mai recentă tehnologie e-GVC Plus oferă un control precis asupra cuplului motorului ca răspuns la comenzile șoferului pentru a asigura o experiență naturală și plăcută a condusului. Acest lucru, la rândul său, oferă o stabilitate mult îmbunătățită atunci când conduci pe drumuri sinuoase.

ARHITECTURA VEHICULULUI SKYACTIV

PERFORMANȚĂ ÎMBUNĂTĂȚITĂ

Caroseria modelului Mazda MX-30 a fost optimizată pentru noua tehnologie de transmisie electrică e-Skyactiv. De exemplu, amplasarea bateriei asigură o distribuție ideală a greutății 50:50 pentru o performanță îmbunătățită. Ca urmare, mașina se deplasează intuitiv exact așa cum intenționează șoferul.

TEHNOLOGIE UNICĂ A PEDALEI DE MOTOR

JINBA ITTAI, TRANSPUS LA MODELUL ELECTRIC

Noua pedală a motorului electric utilizează un sistem de control al cuplului pentru a atinge viteza dorită, prin detectarea posturii șoferului și a accelerației sau decelerației dorite. Pentru o performanță de frânare ideală, pedala permite acumularea lentă a forței de frânare, menținerea unei rezistențe constante și apoi reducerea lină. Acest lucru nu implică niciun compromis în plăcerea naturală de a conduce o Mazda.

G-VECTORING CONTROL PLUS ELECTRIC

CONTROLUL PRECIS AL CUPLULUI MOTORULUI

Cea mai recentă tehnologie e-GVC Plus oferă un control precis asupra cuplului motorului ca răspuns la comenzile șoferului pentru a asigura o experiență naturală și plăcută a condusului. Acest lucru, la rândul său, oferă o stabilitate mult îmbunătățită atunci când conduci pe drumuri sinuoase.

ARHITECTURA VEHICULULUI SKYACTIV

PERFORMANȚĂ ÎMBUNĂTĂȚITĂ

Caroseria modelului Mazda MX-30 a fost optimizată pentru noua tehnologie de transmisie electrică e-Skyactiv. De exemplu, amplasarea bateriei asigură o distribuție ideală a greutății 50:50 pentru o performanță îmbunătățită. Ca urmare, mașina se deplasează intuitiv exact așa cum intenționează șoferul.

O BA­TER­IE CON­CE­PUTĂ PEN­TRU VI­AȚA DE ZI CU ZI

Pe baza abordării noastre privind dimensiunea corectă, am selectat o baterie care răspunde cu ușurință nevoilor tale zilnice și, de asemenea, minimizează amprenta de carbon în ciclul de viață al producției. Având în vedere că, în medie, europenii parcurg 48 km pe zi2, autonomia de 200 km este suficientă pentru a face față activităților de zi cu zi – cu o senzație naturală la volan.

DIMENSIUNE BATERIE

DIMENSIUNEA POTRIVITĂ PENTRU FIECARE ZI

Dimensionarea corectă înseamnă satisfacerea așteptărilor șoferilor, asigurând în același timp un consum moderat de energie. Autonomia de 200 km este suficientă pentru nevoile zilnice de deplasare pe o distanță de 48 km ale clienților europeni2, iar bateria ușoară contribuie la transmisia naturală a modelului Mazda MX-30.

SIGURANȚA BATERIEI

LINIȘTE SUFLETEASCĂ LA DRUM

Noua Mazda MX-30 dispune de o caroserie de înaltă rezistență proiectată pentru siguranța tuturor pasagerilor. Multe protecții structurale au fost integrate special pentru bateria de înaltă tensiune, pentru a o menține securizată chiar și în cazul puțin probabil al unui accident.

GARANȚIE BATERIE

ACOPERIRE DE 8 ANI

Mazda MX-30 are o garanție completă de 8 ani sau 160.000 km pentru baterie, astfel încât să te poți baza pe aceasta pentru o experiență fiabilă de condus electric pe termen lung. Garanția noastră este mai mult decât suficientă.

DIMENSIUNE BATERIE

DIMENSIUNEA POTRIVITĂ PENTRU FIECARE ZI

Dimensionarea corectă înseamnă satisfacerea așteptărilor șoferilor, asigurând în același timp un consum moderat de energie. Autonomia de 200 km este suficientă pentru nevoile zilnice de deplasare pe o distanță de 48 km ale clienților europeni2, iar bateria ușoară contribuie la transmisia naturală a modelului Mazda MX-30.

SIGURANȚA BATERIEI

LINIȘTE SUFLETEASCĂ LA DRUM

Noua Mazda MX-30 dispune de o caroserie de înaltă rezistență proiectată pentru siguranța tuturor pasagerilor. Multe protecții structurale au fost integrate special pentru bateria de înaltă tensiune, pentru a o menține securizată chiar și în cazul puțin probabil al unui accident.

GARANȚIE BATERIE

ACOPERIRE DE 8 ANI

Mazda MX-30 are o garanție completă de 8 ani sau 160.000 km pentru baterie, astfel încât să te poți baza pe aceasta pentru o experiență fiabilă de condus electric pe termen lung. Garanția noastră este mai mult decât suficientă.
MAZDA MX-30 PE SCURT

140

CAI PUTERE (104 KW)

 

200

AUTONOMIE APROXIMATIVĂ ÎN KILOMETRI

8

ANI GARANȚIE A BATERIEI

OPȚIUNI DE ÎNCĂRCARE PENTRU STILUL TĂU DE VIAȚĂ

ÎNCĂRCARE CONVENABILĂ

Este ușor să menții Mazda MX-30 complet încărcată și pregătită să satisfacă nevoile tale zilnice în materie de condus. Opțiunile pentru curent alternativ îți permit să te conectezi acasă pentru încărcare comodă peste noapte la o priză de încărcare de perete. Când ești în deplasare, intrarea pentru curent continuu îți permite să alimentezi și mai repede la stațiile publice de încărcare.

mazda connect

Rămâi conectat cu lumea și cu drumul: Mazda Connect oferă șoferului control absolut cu navigație integrată și Bluetooth, plus compatibilitate completă cu Android Auto™ și Apple Car Play®. Efectuează apeluri, redă muzică sau configurează navigația fără a te lăsa distras, astfel încât să te poți concentra asupra bucuriei de a conduce.

MAI MULT CONFORT CU UN VEHICUL ELECTRIC

CARACTERISTICI DE CONECTIVITATE

Aplicația MyMazda include funcții disponibile numai pentru vehicule electrice – notificare atunci când uiți să încarci, vizibilitate a stării de încărcare sau setări ale unității de climatizare.

Întrebări frecvente

Ce fel de priză utilizeaza noua Mazda MX-30? Pot folosi orice stație de încărcare pentru vehiculul meu?

Acest vehicul poate fi încărcat la orice stație publică de încărcare echipată cu o priză CCS sau de tip 2. De asemenea, poate fi încărcat acasă folosind o priză de încărcare de perete (încărcare în modul 3) sau o priză casnică (încărcare în modul 2). 

Există diferențe între încărcarea cu curent alternativ și încărcarea cu curent continuu?

CC înseamnă „curent continuu” și este utilizat, de obicei, doar în instalații industriale. CA înseamnă „curent alternativ” și se găsește în majoritatea gospodăriilor. În prezent, CA este cea mai comună sursă de energie electrică și modul preferat de a încărca mașina peste noapte sau ori de câte ori nu te grăbești. În timpul deplasărilor, este posibil să preferi să utilizezi una dintre tot mai numeroasele stații de încărcare rapidă. Acestea folosesc încărcarea la curent continuu pentru a oferi o reîncărcare rapidă cu alimentare de energie direct în baterie.

Cât durează până bateria este complet încărcată?

Duratele de încărcare variază în funcție de modul în care o faci. Nu-ți face griji: vei descoperi rapid ce se potrivește cel mai bine cu nevoile tale. În timpul deplasărilor, este posibil să ai nevoie de doar 36 de minute dacă utilizezi o stație de încărcare cu o putere de încărcare de până la 50 kW. Folosind o stație cu putere mai mică (de exemplu, 11 kW), este posibil să ai nevoie de 4,5 ore*. Încărcarea peste noapte la priza casnică poate fi finalizată în doar 9,5 ore*, oferindu-ți timp pentru a te odihni și pentru a reîncărca bateria mașinii.

2Pentru acest sondaj, în martie 2019, Ipsos MORI a realizat în numele companiei Mazda un studiu reprezentativ online pe 12072 de adulți cu vârsta minimă legală pentru obținerea permisului de conducere pe anumite piețe europene (Regatul Unit, Austria, Belgia, Franța, Germania, Italia, Țările de Jos, Norvegia, Polonia, Spania, Suedia și Elveția).


3Duratele de încărcare se bazează pe vârfurile medii și alți factori care le pot influența, cum ar fi furnizorul de energie și temperatura, printre altele.